מבוא
אנחנו ב(שם חברה) מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות כדי לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים להשתמש וליהנות ממגוון השירותים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו בנקודות שירות ומכירה, באתר האינטרנט ובמוקדי השירות הטלפוני.
כרבע מהאוכלוסייה בישראל נתקלת בקשיי נגישות לאינטרנט: לקויי ראייה, לקויי שמיעה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, בני הגיל השלישי ועוד.
על מנת שנוכל לספק שירות מיטבי, מקצועי ונגיש לכולם בצענו את ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט שלנו, והטמענו את כללי הנגישות ככל שניתן בהתאם לעקרונות תקן הנגישות בישראל, תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 (סימן ג': שירותי האינטרנט),
האתר מותאם לדרישות הנגישות תקן 5568 ברמה AA על פי הנחיות WCAG 2.1,
הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים: כרום, פיירפוקס, אקספלורר 9 ומעלה.
מידע על נגישות אתר האינטרנט
השקענו כמות משאבים משמעותית בכדי להבטיח שהאתר שלו יהיה קל יותר לשימוש ונגיש יותר לאנשים עם מוגבלויות, מתוך אמונה חזקה שלכל אדם יש את הזכות לחיות בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות.
אנו מעמידים לרשותכם רכיב נגישות מתקדם של חברת UserWay הנגשת אתרים, המופעל על ידי שרת נגישות ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר לשפר את תאימותו להנחיות הנגשת תוכן האינטרנט (WCAG 2.1).
ניתן להפעיל את תפריט הנגישות של UserWay על ידי לחיצה על סמל תפריט הנגישות שמופיע בפינת הדף. תפריט הנגישות והטכנולוגיה שמופעלת על האתר מאפשרים אופציות רבות כגון:
תוסף נגישות תומך בתוכנות קורא מסך: JAWS, NVDA ועוד.
אנחנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסיה ובכלל זה אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ותתקלו בחלקים שטרם הונגשו. אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום הנגישות בחברה:
אמצעים ליצירת קשר:
רכז תחום הנגישות: מיכל כהן
דוא"ל: michal@velvel.co.il
טלפון: 0543184949
כתובת למשלוח דואר: הכבאים 19/29 רמת גן
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שאפשר:
המשרדים שלנו לא נגישים אך נשמח מאוד לתת שירות בטלפון או בזום.
רוב הפגישות נעשות באתר בניה.
ניתן לקיים פגישות בזום ואז אין צורך להגיע פיזית.
ניתן לפנות אלינו גם דרך מייל, פקס, מסנגר
השרות שאנו נותנים לאנשים חיצוניים הוא במהלך המכירה של הדירה (שמבוצע בשטח), שינויי דיירים ושרות לקוחות. הדיירים ברובם לא מגיעים פיזית אלינו. ישנם מקרים שדיירים מגיעים לאתר לאשר ריצוף או לראות את הבית ואז הם צריכים לתאם עם מנהל אתר כי בכל זאת מדובר באתר בניה. כמובן שבבניינים אותם אנו בונים יש נגישות גם בכניסה וגם מעליות וכו אבל כל עוד זה אתר בניה ולא אתר מגורים זה שונה.
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
הצהרת נגישות תקפה ליום 25.9.24